Subject: ELA SA siderajatiste ümberpaigutamine „Riigitee nr 4 Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km 78,8-99,0 Konuvere - Pärnu-Jaagupi lõik“
From: "Priit Soom" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: ELASA üldaadress <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 14:32:16 +0300

Lugupeetud Kaie Kruusmaa

Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus (ELASA) kinnitab valmisolekut
finantseerida raamlepingu punkti 4.2.3 kohast siderajatiste
ümberpaigutamist MitiProjekt OÜ töö nr 011232 „Riigitee nr 4
Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km 78,8-99,0 Konuvere - Pärnu-Jaagupi lõik“
alusel.

ELASA kontaktiks ümberpaigutamise täpsemate tingimuste kokkuleppimisel on
projektijuht Toomas Kallaste ([email-masked]; 5053655).

Lugupidamisega

	Priit Soom
Juhatuse liige, Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus

Tel 3725299689 <mailto:3725299689>  | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>   |  www.elasa.ee <http://www.elasa.ee/>  |
Narva mnt 5, Tallinn 10117, Eesti

  _____

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 12, 2025 11:35
To: ELASA üldaadress <[email-masked]>; Toomas Kallaste
<[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Teade ELA SA siderajatiste ümberpaigutamise vajadusest seoses
riigitee ehitustöödega

Registreerimise kuupäev: 12.08.2025

Registreerimise number: 8-1/25-075/13399-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>